perjantai 19. marraskuuta 2010

Isänpäivä, Helsingin reissu ja muuta :)

Elikkäs isänpäivää me vietimme Mammalassa (mieheni vanhemmilla) ja Papan (minun isäni) luona. Lauantai iltana lähdimme mieheni töiden jälkeen ajamaan Mammalaan. Sipi oli hiljaa takapenkillä koko matkan, vaikka nälkä alkoikin jo tulla. :) Mammalassa Sipillä oli taas sylittelijöitä :)
Isänpäivä aamuna annoimme Sipin kanssa isälle isot halaukset ja sai hän meiltä Ifolorilla teetetyn mukin,jossa oli kuva meidän perheestä
ja sota-aiheisen kirjan, Sipin jalanjäljillä signeerattuna :)

Sitten Sipi menikin onnittelemaan Vaaria isänsä kanssa :) Iltapäivällä kahvitteluiden jälkeen lähdimme Papan luokse. Siellä söimme poronkäristystä ja muusia. Sitten lähtivätkin isät pelaamaan kaukalopalloa.. Illalla myöhään lähdimme vielä ajelemaan kotiin päin, mutta jätimme Nennan hoitoon minun äidilleni.
Maanantaina lähdimme iltapäivällä Helsinkiin. Kävimme ensin Itäkeskuksessa moikkaamassa minun ystävääni ja sen jälkeen suuntasimme Etelä-Haagaan ystävillemme :) olimme siellä yötä koska minä menin sitten tiistai aamuna pääsykokeisiin Diakonia-ammattikorkeakouluun. Hain sinne terveydenhoitajaksi.. mutta en minä vielä koulua aio aloittaa, vaikka paikan saisinkin :) Nyt keskityn vain meidän pikkuiseen Muruun <3

Mieheni hoiti ystävien kanssa Sipiä siis sen aikaa kun olin siellä kokeissa :) Heillä meni kuulemma hienosti :)
Keskiviikkona haimme sitten Nennan kotiin minun mummultani- he toivat Nennan koska asuvat lähellä Helsinkiä, niin pystyimme ottamaan Nennan kotiinmeno matkalla. Niin joo ja kävimme Jumbossa vielä ostoksilla silloin. Löysin sieltä kivan paidan ja neule-liivin :)
Nyt sitten onkin vain suunnitelmissa olla kotona.. Vähäksi aikaa on reissailtu ihan tarpeeksi. Paitsi että joululahja ostokset täytyisi tehdä jo kohtapuoliin ettei tule kiire :)
Niin joo, meidän pikkuinen täytti eilen jo 1kk <3 meneepä se aika nopeasti.. Mutta nyt syöttelemään Murua :)

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas, näitä katselisi vaikka kuinka kauan<3 Tuo lakana näyttää niin tutulta :) Sitteri on kivannäköinen ja siitä näkee Sipi mitä tapahtuu....

    VastaaPoista