perjantai 17. kesäkuuta 2016

Vapaapäivän viettoa

Tänään mulla oli vapaapäivä töistä. Näin lasten kanssa mun hyvää ystävää, käytiin Ikeassa syömässä ja miehen mummilassa iltakahvilla.
Päivällä kokosin pojalle jääkiekkomaailman jota hän niin kovasti on toivonut. Tänään hän sen sai. Oltiin sovittu että kun hän lopettaa kynsien pureskelemisen ja saadaan ekan kerran kynnet leikattua sitten vauvaiän saa hän maalin. Eilen sitten leikattiin ekan kerran kynnet ja tänään mies haki pojalle maalin. Voi kuinka onnelliseksi se hänet teki! 

Viimeviikon lomailin ja nyt oon taas töissä. Tykkään mun työpaikasta ja työkavereista tosi paljon. Se on niin opettavainen paikka olla töissä. Odotan kuitenkin meidän lomaa heinäkuussa. Ollaan vähän tehty suunnitelmia nyt perheen reissuun, haluaisin kovasti Vimmerbyhyn Ruotsiin Astrid Lindgrenin maailmaan. Tiedän että lapset tykkäis siitä kovasti myös. Onko joku teistä lukijoista siellä ollut? Hotelleja katsellaan ja laivamatkoja, oma auto otetaan mukaan koska Tukholmasta on matkaa Vimmerbyhyn n 300km. Toivon kovasti et  saataisiin matka sinne varattua😊

Viime viikonloppuna oltiin ihanissa häissä. Omat häät palaa aina mieleen kun istuu kirkossa ja kuuntelee papin puheita. En oo varmaan yksissäkään häissä aikuisiällä ollut joissa en olis itkenyt, jotenkin niin liikuttavaa se onni. Musta se on myös niin suurta mitä siinä luvataan, Jumalan edessä ja seurakunnan läsnä ollessa luvataan olla uskollinen ja rakastaa hyvinä ja pahoina päivinä, aina kuolemaan asti.  
Meillä tulee viikonloppuna 6 vuotta naimisissa. On ollut miehen opiskelua, miehen töitä, kahden lapsen syntymät, mun kotiäiti -vuodet, mun opiskelua ja paljon muuta. Vuodet on ollut onnellisinta aikaa mun elämässä, vaikka kerroinkin viimeisen kuluvan vuoden olleen myöskin rankka, en oo päivääkään miettinyt ettei me selvitä. Tarvitaan nyt vaan entistä enemmän tahtoa ja toisiamme ja tärkeää on löytää se yhteys taas. Ollaan paljon puhuttu ja pikkuhiljaa taas alkaa asiat löytää raiteilleen. Rakastan mun perhettä yli kaiken ja ei oo mitään mitä en tekis sen eteen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti