maanantai 28. marraskuuta 2011

Heipsansaa :)

Täällä ollaan taas tauon jälkeen. Mulla olis ollut vaikka ja mistä kirjoteltavaa mutta en vaan oo yksinkertaisesti saanut aikaiseksi.
Meidän pikkumies on oppinut nyt viikon sisällä kävelemään ja nyt käveleekin jo kuin vanha tekijä. Äidin iso poika<3


 Kävelemisen myötä tavarat on alkanut löytyä mistä millonkin... Akseli kun pääsee niitä nyt käsissään kuljettelemaan.


 Muuten meille kuuluu vain ihan tavallista arkea. Akselin kanssa riittää touhuttavaa kyllä. Mies on paljon töissä mutta siihenkin ollaan sopeuduttu..ja eiköhän se joskus pysty hellittämäänkin :) Ja kyllä perheellekkin löytyy aikaa kaiken keskellä, mies kun on koulussa ja töissä siis tällähetkellä. Maaliskuussa kuitenkin pitäisi jo koulun osalta vähän helpottaa :)



Muutama viikko sitten oli Rauman kummitus täällä ja otettiin vähän Aksusta tonttukuvia.. kummitäti otti omalla järjestelmäkamerallaan ja mä meidän huonolla digikameralla nappasin yhden :D laitan sitten jouluna sen mikä joulukortteihin tuli, tää on vaan tämmönen "harjotuskuva" :) JA hei jee, mää saan perjantaina ostaa oman järjestelmäkameran kun tulee veronpalautukset! ihanaa, oon semmosesta haaveillut jo pitkään ja nyt saan palautuksia sen verran että niillä ostan sen:) Ehkä sitten jaksan postailla enemmän kun saa parempia kuvia, kun nyt oon enimmäkseen kännykällä kuvaillut...

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas<3

    Mun veronpalautukset menee siihen kun maksetaan niillä miehen mätkyt :D

    VastaaPoista
  2. Ihana Akseli <3 ja oon kyllä niin kateellinen tosta kamerasta!!

    VastaaPoista