tiistai 14. toukokuuta 2013

Sitä sun tätä

Sunnuntaina vietettiin äitienpäivää mun äidilläni. Aamulla kuitenkin ennen kun sinne lähdettiin, toivat Akseli ja isimies mulle kahvit sänkyyn. Poitsulle oltiin illalla sanottu, että mennään mummulaan ja ensimmäinen lause olikin "nyt vois lähtee mummulle" kun hän meidän huoneeseen tuli. Mummulassa grillailtiin ja ulkoiltiin. Koristeltiin mummun leipoma kakku ja syötiin se melkein kokonaan:D
Eilen käytiin viemässä meidän tuplarattaat huoltoon, niistä oli jarru rikki. Onneksi takuuta on vielä voimassa. Tänään ne sitten liikkestä jo soittivatkin että nyt on vaunut korjattu. Akseli ja isimies kävi eilen myös HopLopissa isimiehen ystävän ja hänen lapsensa kanssa. Kiva kun heillä on tollainen yhteinen juttu Akselin kanssa, minä en ole HopLop reissuilla ollut kuin pari kertaa mukana...

Helmi-neiti täyttää ens viikolla puoli vuotta ja nyt mun täytyis aloitella pikkuhiljaa antamaan kiinteitä ruokia. Jotenkin pidän tuota neitiä vielä niin pienenä että toi kiinteiden aloitus tuntuu ihan hassulta...eihän mun vauvani nyt vielä :)
No jokatapauksessa täytyy nyt keittää joku päivä perunaa Helmille, siitä se sitten taas lähtee!

Ai niin, Akselin kanssa ollaan harjoiteltu pyörällä ajamista ja tänään sitten onnistui jo itse polkemaan pyörää! Miten taitava tuo esikoinen jo onkaan :)





1 kommentti: