sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Juhannusruusumatto ja Vuoden mutsi

En ookkaan tänne muistanut kirjottaa että juhannusruusumatto valmistui kolmessa illassa kun kuteet vaan sain selvitettyä.. Tästä matosta tuli n.135cm leveä. Nyt jo virkkaan uutta mattoa tälle kaveriksi.. :)


Tänään mä oon ollut yksin, siis ihan yksin kotona. Mulle iski aamusta vatsatauti ja tietty miehellä oli työvuoro. No olo oli niin huono kun Akselille aamupuuroa syötin että soitin äidille jos tulis poitsun hakeen hoitoon.. No niinhän se tuli ja kiitos! Oon saanu levätä ja sairastaa rauhassa. En oo Akselin syntymän jälkeen ollut yksin kotona ja tää tuntuu tosi oudolle. Nyt olo on jo vähän parempi, huomisen mies ottikin vapaaksi.. Kohta ne mun miehet ja Nenna sieltä tulee, ihanaa saada kotiin kun täällä on niiiiin hiljaista :)

Sitten Kotiäitinä Napapiirillä ja Nauravat varpaat -blogeista sain tämän Vuoden mutsi -haasteen. Kiitos teille ihanat :)

1. Tunnen itseni Vuoden Mutsiksi kun... poitsu nauraa kikattaa onnellisena pikkujutuista tai tulee syliin kirjan kanssa ja haluaa että luen :)

2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on... no tähän mulla ei tuu mieleen mitään kauheaa haastetta.. :) Välillä tavarat on hujanhajan mutta sittenpähän on, illalla aina järjestellään miehen kanssa ja aikatauluja pitää välillä vähän sovittaa ja uusia, kaikkea ei kerkiä :) 
3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän... tulee syliin ja antaa pusun :)

4. Kello 12 yöllä olen yleensä... nukkumassa tai tietokoneella..
5. Kello 8 aamulla olen yleensä... Akselin kanssa höpöilemässä sängyssä :)
6. Haluaisin sanoa lapsen/lasten isälle, että... Kiitos kun mahdollistat kotiäitinä olemisen ahkeroimalla töissä (ja koulussakin), olet paras isi Akselille ja mun ihana aviomies <3

7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että... hän on rakas ja tärkeä tuki minulle kaikissa asioissa. Onneksi nähdään usein <3
8. Viimeksi kiroilin, kun... en muista kyllä että milloin...
9. En ole koskaan osannut... pitää kaappeja järjestyksessä kauaa.. Kun ne siivoan niin ne on hetkessä taas sotkussa :D (tää tuli mieleen kun katselin justiin aukinaiseen kaappiin:D)

10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on... miehen kanssa elokuvailta kotona herkutellen ja rentoutuen :) Tai sitten jumpalla käynti, eikun ei tota elokuvailtaa miehen kainalossa voi mikään voittaa, mutta kyllä Elixia on mun yks voimavara :)

Niin ja haasteen on tainnut aika moni tehdä jo...Mutta sinä joka et ole vielä tehnyt niin tartuppa haasteeseen ja tee :)

HEI JA MUISTAKAA ARVONTA! Vielä on aikaa osallistua ja ihanasti on jo tullutkin osallistujia, kivaa :)

2 kommenttia:

  1. ihanat vastaukset <3 ja sanonpa vielä kerran, että matosta tuli upea! oon niin kade:)

    VastaaPoista
  2. voi vitsi, mulla vieläkin on kuteet siististi pussissa. Kunpa saisi aikaiseksi aloittaa! Kaunis siitä tulikin!

    VastaaPoista